Розклад освітньої діяльності 2021-2022 н.р.
 Розклад освітньої діяльності
 
| Група  старшого дошкільного віку   | ||
| Понеділок | Перша половина дня 
 | 1.Дитина в соціумі I-народознавство,   II–морально-етичне,     III - економічне   виховання,  IV-озн. з   навколишнім | 
| 2.Ліплення /аплікація | ||
| 3. Заняття з   психологом | ||
| 4. Музичний   калейдоскоп | ||
| Друга половина дня | 1.Робота з дитячою   книгою | |
| 2.Підготовка руки до   письма | ||
| Вівторок | Перша половина дня 
 | 1.Логіко-математичний   розвиток | 
| 2.Мовлення дитини | ||
| 3. Фізичний розвиток   (інструктор з фізкультури.) | ||
| Друга половина дня | 1.Театральна мозаїка | |
| 2.Гурткова робота | ||
| Середа | Перша половина дня 
 | 1.Мовлення дитини   (грамота) | 
| 2. Дитина в соціумі  I-правове, II-валеологія, III-ознайомлення   з навколишнім,  IV-громадянське   виховання. | ||
| 3. Музичний   калейдоскоп | ||
| Друга половина дня | 1.Розвага, УПЖ | |
| 2.Художня праця. | ||
| Четвер | Перша половина дня 
 | 1.Логіко-   математичний розвиток з конструюванням | 
| 2.Мовлення дитини   (літературна скринька) | ||
| 3. Дитина в природному   довкіллі/екологія. | ||
| Друга половина дня | 1.Фізичний розвиток | |
| 2.Сюжетно – рольова   гра | ||
| П’ятниця | Перша половина дня 
 | 3. Дитина в соціумі  I-ОБЖ,    II-громадянське виховання | 
| 2.Малювання | ||
| 3.Дитина в   природному довкіллі. | ||
| Друга половина дня | 1. Фізичний   розвиток. | |
| 2.Самостійна художня   діяльність. | ||
|             Різновікова група (ранній вік, молодший та середній   дошкільний вік) | ||
| Понеділок | Перша половина дня 
 | 1. Дитина в соціумі **   ***, I -народознавство, II- морально – етичне виховання,  III - економічне виховання IV-озн. з навколишнім. Сенсорно-пізн.розвиток   * | 
| 2.Музичний   калейдоскоп | ||
| Друга половина дня | 3. Ліплення / аплікація** ***  Робота з дитячою   книгою | |
| Вівторок | Перша половина дня 
 | 1.Мовлення дитини**  (грамота***) | 
| 2.Фізичний розвиток   (інстр. з фізк.) | ||
| Друга половина дня | 3. Малювання  Театральна мозаїка | |
| Середа | Перша половина дня 
 | 1. Логіко- матем. /   сенсорн.-пізн. розвиток* | 
| 2. Музичний   калейдоскоп | ||
| Друга половина дня | Розвага | |
| УПЖ | ||
| Четвер | Перша половина дня 
 | 1.Дитина в   природному довкіллі (екологія) | 
| 2.Мовлення дитини (літературна   скринька) | ||
| Друга половина дня | 1.Фізичний розвиток   ** *** | |
| 2.Конструювання | ||
| П’ятниця | Перша половина дня 
 | 1.Дитина в соціумі  I- БЖД,  II–правове виховання, III –валеологія IV-озн. з   навколишнім. | 
| 2.Мовлення дитини  | ||
| 3.Фізичний розвиток | ||
| Друга половина дня | 1.СХД Гурткова   робота | |
| Сенсорно-пізнавальний   розвиток* | ||
                                                                                                     
*     ранній вік
**   молодший дошкільний вік
*** середній дошкільний вік