Розклад освітньої діяльності 2020-2021 н.р.
Розклад освітньої діяльності
|
Група старшого дошкільного віку |
||
|
Понеділок |
Перша половина дня
|
Година психолога 1.Дитина в соціумі I-народознавство, II–морально-етичне, III - економічне виховання, IV-озн. з навколишнім |
|
2.Ліплення /аплікація |
||
|
4. Музичний калейдоскоп |
||
|
Друга половина дня |
1.Робота з дитячою книгою |
|
|
2.Підготовка руки до письма |
||
|
Вівторок |
Перша половина дня
|
1.Логіко-математичний розвиток |
|
2.Мовлення дитини |
||
|
3. Фізичний розвиток |
||
|
Друга половина дня |
1.Театральна мозаїка |
|
|
2.Гурткова робота |
||
|
Середа |
Перша половина дня
|
1.Мовлення дитини (грамота) |
|
2. Дитина в соціумі I-правове, II-валеологія, III-ознайомлення з ОБЖ, IV-громадянське виховання. |
||
|
3. Музичний калейдоскоп |
||
|
Друга половина дня |
1.Розвага, УПЖ |
|
|
2.Художня праця. |
||
|
Четвер |
Перша половина дня
|
1.Логіко- математичний розвиток з конструюванням |
|
2.Мовлення дитини (літературна скринька) |
||
|
3. Дитина в природному довкіллі/екологія. |
||
|
Друга половина дня |
1.Фізичний розвиток |
|
|
2.Сюжетно – рольова гра |
||
|
П’ятниця |
Перша половина дня
|
3. Дитина в соціумі I-ОБЖ, II-громадянське виховання |
|
2.Малювання |
||
|
3.Дитина в природному довкіллі. |
||
|
Друга половина дня |
1. Фізичний розвиток. |
|
|
2.Самостійна художня діяльність. |
||
Розклад освітньої діяльності
|
Група молодшого дошкільного віку |
||
|
Понеділок |
Перша половина дня |
1.Музичний калейдоскоп |
|
2. . Дитина в соціумі I -народознавство, II- морально– етичне виховання, III - економічне виховання IV-озн. з навколишнім. |
||
|
3.Мовлення дитини(літературна скринька) |
||
|
Друга половина дня |
Гурткова робота Робота з дитячою книгою |
|
|
Вівторок |
Перша половина дня |
1.Мовлення дитини |
|
2.Образотворча майстерня(Ліплення/Аплікація) |
||
|
3. Фізичний розвиток |
||
|
Друга половина дня |
1. Театральна мозаїка 2. Сюжетно-рольова гра |
|
|
Середа |
Перша половина дня |
1. Музичний калейдоскоп |
|
2. Логіко- математичний розвиток |
||
|
Друга половина дня |
1. Розвага |
|
|
2. УПЖ |
||
|
Четвер |
Перша половина дня |
1. Дитина в природному довкіллі (екологія) |
|
2.Малювання |
||
|
Друга половина дня |
1.Фізичний розвиток |
|
|
2.Конструювання |
||
|
П’ятниця |
Перша половина дня |
1.Мовлення дитини |
|
2. Дитина в соціумі I- БЖД, II–правове виховання, III –валеологія IV-озн. з навколишнім |
||
|
Друга половина дня |
1. Фізичний розвиток |
|
|
2. СХД |
||
|
Група середнього дошкільного віку |
||
|
Понеділок |
Перша половина дня
|
1. Дитина в соціумі I - народознавство, II – морально - етичне виховання, III - економічне виховання, IV - ознайомлення з навколишнім. |
|
2. Музичний калейдоскоп |
||
|
3. Ліплення/аплікація |
||
|
Друга половина дня |
1. Робота з дитячою книгою |
|
|
2. СХД |
||
|
Вівторок |
Перша половина дня
|
1. Мовлення дитини(грамота) |
|
2. Фізичний розвиток |
||
|
3. Малювання |
||
|
Друга половина дня |
Театральна мозаїка |
|
|
Середа |
Перша половина дня
|
1. Логіко - математичний розвиток |
|
2. Музичний калейдоскоп |
||
|
Друга половина дня |
1.Розвага |
|
|
2.УПЖ |
||
|
Четвер |
Перша половина дня
|
1. Дитина в природному довкіллі / Екологія |
|
2. Мовлення дитини (літературна скринька) |
||
|
Друга половина дня |
1. Фізичний розвиток |
|
|
2. Конструювання |
||
|
П’ятниця |
Перша половина дня
|
1. Дитина в соціумі I - БЖД, II – правове виховання, III – валеологія, IV – ознайомлення з навколишнім. |
|
2.Мовлення дитини (літературна скринька) |
||
|
3.Фізичний розвиток |
||
|
Друга половина дня |
Гурток «Паперова казка» / «Казкотерапія» |
|