Головна » Новини

Новини

Педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака (Janusz Korczak)- Генрик Гольдшмит (Henryk Goldszmit).

29 вересня  в дошкільному підрозділі Ладижинського НВК №1 відбулися педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака

МЕТА:

 - підвищення науково – методичного рівня професійної компетентності педагогів;

 



Педагогічні читання  за спадщиною

  Януша Корчака (Janusz Korczak)- Генрик Гольдшмит (Henryk Goldszmit).

 

 

 29 вересня  в дошкільному підрозділі Ладижинського НВК №1 відбулися педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака

МЕТА:

 - підвищення науково – методичного рівня професійної компетентності педагогів;

Учасники читань: педагогічні працівники дошкільного підрозділу

Матеріал: презентації та інформаційні матеріали  на тему « Життя і творчість Януша Корчака»

Хід педагогічних читань

ІОрганізаційна частина

1. Привітання

2. Повідомлення про порядок проведення педагогічних читань

ІІ. Основна частина

1. Виступ заступника директора Самоляк Л.В. з відео-презентацією «Біографія та життєвий шлях Януша Корчака» 

2.  Доповідь вихователя Горобець С.А.: “Етапи розвитку дитячого самоврядування в виховних заходах»

3. Доповідь вихователя Блажко А.П..: “Впровадження педагогічних ідей Януша Корчака в педагогіку України»

4.  Доповідь вихователя  Волошиної А.А..: “Внесок януша Корчака в сучасну педагогіку»

 

Педагоги  ставили за мету ознайомитись з життєвим та педагогічним шляхом Януша Корчака, дізнатись про його педагогічні надбання та внесок в сучасну педагогіку України

Отож підсумовуючи все вищевикладене, можна сказати, що педагогічні ідеї Януша Корчака і сьогодні є дуже актуальними. Його методи виховання, які спрямовані на виховання повноцінної особистості, на виявлення і розвиток вроджених талантів дитини, на становлення дитини, як повноцінної, соціально-активної одиниці, мають застосовуватися і застосовуються сьогодні. І як же можна дійсно казати про виховання без любові до дитини, без уважного і тендітного ставлення до неї, до її душі.

Потрібно також відмітити ту увагу, яку Корчак приділяв значенню колективу у вихованні, і також важливість самостійності дітей, яку їм допомагав виховувати колектив, але за умови самоуправління в цьому колективі. Ідею Корчака про створення “Суду без покарань” сьогодні вважають досить таки перспективною, такою, яка діє, і дає дуже гарні результати.

 

 



29.09.2020 | Aдмін

Вернутись назад