Новини
Педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака (Janusz Korczak)- Генрик Гольдшмит (Henryk Goldszmit).
29 вересня в дошкільному підрозділі Ладижинського НВК №1 відбулися педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака
МЕТА:
- підвищення науково – методичного рівня професійної компетентності педагогів;
Педагогічні читання за спадщиною
Януша Корчака (Janusz Korczak)- Генрик Гольдшмит (Henryk Goldszmit).
29 вересня в дошкільному підрозділі Ладижинського НВК №1 відбулися педагогічні читання за спадщиною Януша Корчака
МЕТА:
- підвищення науково – методичного рівня професійної компетентності педагогів;
Учасники читань: педагогічні працівники дошкільного підрозділу
Матеріал: презентації та інформаційні матеріали на тему « Життя і творчість Януша Корчака»
Хід педагогічних читань
І. Організаційна частина
1. Привітання
2. Повідомлення про порядок проведення педагогічних читань
ІІ. Основна частина
1. Виступ заступника директора Самоляк Л.В. з відео-презентацією «Біографія та життєвий шлях Януша Корчака»
2. Доповідь вихователя Горобець С.А.: “Етапи розвитку дитячого самоврядування в виховних заходах»
3. Доповідь вихователя Блажко А.П..: “Впровадження педагогічних ідей Януша Корчака в педагогіку України»
4. Доповідь вихователя Волошиної А.А..: “Внесок януша Корчака в сучасну педагогіку»
Педагоги ставили за мету ознайомитись з життєвим та педагогічним шляхом Януша Корчака, дізнатись про його педагогічні надбання та внесок в сучасну педагогіку України
Отож підсумовуючи все вищевикладене, можна сказати, що педагогічні ідеї Януша Корчака і сьогодні є дуже актуальними. Його методи виховання, які спрямовані на виховання повноцінної особистості, на виявлення і розвиток вроджених талантів дитини, на становлення дитини, як повноцінної, соціально-активної одиниці, мають застосовуватися і застосовуються сьогодні. І як же можна дійсно казати про виховання без любові до дитини, без уважного і тендітного ставлення до неї, до її душі.
Потрібно також відмітити ту увагу, яку Корчак приділяв значенню колективу у вихованні, і також важливість самостійності дітей, яку їм допомагав виховувати колектив, але за умови самоуправління в цьому колективі. Ідею Корчака про створення “Суду без покарань” сьогодні вважають досить таки перспективною, такою, яка діє, і дає дуже гарні результати.
29.09.2020 | Aдмін