Головна » Новини

Новини

Звіт про проведення семінару на тему «Дидактична гра – як засіб формування пізнавального інтересу, вмінь та навичок дошкільників»

В дошкільному  підрозділі  Ладижинського НВК №1  відповідно до річного плану  роботи 10.10.19  було проведено семінар-практикум з вихователями на тему «Дидактична гра – як засіб формування пізнавального інтересу, вмінь та навичок дошкільників».

 



Метою семінару-практикуму було:

-          активізація знань педагогів з питань організації ігрової діяльності, а саме дидактичної гри;

-          сприяння  підвищенню рівня професійної майстерності;

-          підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогів шляхом ефек­тивної   групової взаємодії;

-          формування творчого підходу  до дидактичної гри з урахуванням індивідуальних особливостей дитини;

-          проведення вправ на розвиток самореалізації та конструктивного творчого вирішення завдань, пов'язаних з професійною діяльністю вихователя.

Епіграфом семінару стали слова В. О. Сухомлинського «Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку,  гра це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишнє, з іскрою, яка запалює вогник допитливості».

У ході семінару заступник директора Самоляк Л.В. вказала на  на місце гри в розпорядку дня дошкільного навчального закладу та на основні проблеми формування творчого підходу  до дидактичної гри з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, звернула увагу присутніх на те, що пізнавальний зміст навчання виявляється в його дидактичних завданнях, які педагог ставить перед дошкільниками не безпосередньо, як на занятті, а пов'язує їх з ігровими завданнями та ігровою дією.

Практичний психолог Форманюк І.Д. звернула увагу колег на розвиток психічних процесів у дошкільному віці, на те, що дошкільний вік – це етап психічного розвитку дітей, який охоплює період від 3 до 6-7 років, характерний тим, що провідною діяльністю є гра, дуже важливий для формування особистості дитини фактор.

Педагоги пригадали класифікацію дидактичних ігор, етапи підготовки та етапи проведення дидактичної гри, роль вихователя під час організації та проведення дидактичних ігор. Колеги представили власноруч виготовлені  дидактичні ігри відповідно до вікових категорій.

Практичні завдання та ігрові вправи допомогли педагогам   підвищити рівень знань і вмінь щодо організації дидактичних ігор з дітьми дошкільного віку.

  Завершився семінар вправою «Чарівна скринька», під час якої були підведені підсумки роботи та рефлексією за напрямами: що найбільше сподобалося; що найбільше вразило; що візьму з собою для практичної роботи

Наприкінці семінару-практикуму вихователі отримали рекомендації «Санітарно – гігієнічні вимоги до використання дитячих іграшок  та ігор у дошкільних навчальних закладах» , які підготувала заступник директора Самоляк Л.В.

 

 

 



21.11.2019 | Aдмін

Вернутись назад